تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت در زمینه تولید محصولات آموزشی موفقیت.سلامتی و روابط فعالیت می کند.تجربیات شخصی ای که خودم در زندگی بدست آوردم و صد در صد نتیجه گرفتم.


دسته بندی سایت

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 13216

راز سلامتی من


راز سلامتی من

تا حالا به این فکر کردین که با روش‌های طبیعی می‌تونین در عرض 7 الی 10 روز برای خودتون یک بدن نسبتا ضد ضربه بسازین؟ بدنی سالم و سرحال که بیماری و ناراحتی‌های مختلف به سختی بتونه به اون راه پیدا کنه؟

دوست دارین از شر بسیاری از بیماری‌ها، یک‌بار برای همیشه خلاص بشین؟

می‌خواین یک بدن سالم داشته باشین و همیشه شاداب و سرحال باشین؟

شما در جای درستی هستین! چند دقیقه وقت بذارین و ادامه رو بخونین.

همه ما دوست داریم همیشه سالم باشیم. همه ما دوست داریم بیمار نشیم و همیشه سرحال باشیم. اصلا چه کسیه که اینها رو نخواد؟شاید از شنیدن این موضوع متعجب شدی و با خودت گفتی که احتمالا ما هم می‌خوایم استفاده از اعمال جراجی یا تجویز قرص‌های شیمیایی رو به شما پیشنهاد بکنیم.

اما روشی که در محصول راز سلامتی من به شما آموزش داده می‌شه در رابطه با آگاهی و دانش شما نسبت به بدن‌تون هست. وقتی بدونین علت بروز هر مشکل در بدن شما چیه، به راحتی می‌تونین اون علت‌ها رو از بین ببرین.

همه چیز بر می‌گرده به آگاهی، باورها و سبک زندگی شما. چیزی که ما در این محصول به شما یاد می‌دیم همینه و هیچ چیزی جز این‌ها نیست!

ذهن ما، اعمال و رفتارهای ما و سبک زندگی ما، منشا اصلی تولید یا ایجاد بیماری‌های مختلف، و حالات مختلفی از سلامتیه.

ما داریم از علوم غریبه، ماورا الطبیعه و جادو ... صحبت نمی‌کنیم. مثلا کارهایی مثل خم کرن قاشق با قدرت ذهن و ... ! نه اصلا اینطور نیست.

در محصول راز سلامتی من چه مواردی آموزش داده می‌شه؟

در این محصول به شما آموزش داده می‌شه که هر دردی در هر قسمتی از بدن شما، توسط چه نوع افکار و رفتاری تولید می‌شه. بعد کافیه این افکار رو تغییر بدین و در ادامه رفتارها و عادهاتون رو؛ اونوقت به همین راحتی تمامی اون دردها و بیماری‌ها و امراض همیشگی شما که انگار هرگز نمی‌خواست دست از سرتون برداره، در مدت کوتاه 7 الی 10 روز از بین میره و برای همیشه با زندگی و بدن شما خداحافظی می‌کنه. تضمین می‌کنیم.

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که از کجا مطمئن باشیم که این چیزایی که داره گفته می‌شه حقیقت داره و این هم یک محصول مثل محصولات دیگه نیست؟ اول اینکه بعید می‌دونیم محصول مشابه این محصول وجود داشته باشه. حداقل ما که تا حالا با محصولی در این زمینه برخورد نکردیم!

به هر حال روش‌هایی که در این محصول به شما آموزش داده می‌شه، ۱۰۰٪ تضمینیهو به راحتی قابل اجرا توسط تمام افراد اعم از زن، مرد، پیر و جوانه.

چرا ما بیمار می‌شویم؟ علت ورود بیماری و دردها به بدن ما چیست؟

افراد زیادی هستن که از بیماری‌هایی نظیر دردهای همیشگی کمر، گردن، استخوان، پوکی استخوان و ... رنج می‌برن و با انواع داروها و روش‌های درمانی قادر به درمان خودشون نیستن. به خاطر اینکه همیشه عامل اصلی تولید کننده درد و مرض‌ها جسم نیست. در بسیاری از اوقات این ذهن افراد هست که بارها و بارها یک بیماری و درد رو به‌صورت تکراری و دوباره و دوباره تولید می‌کنه و تا اون تغییر نکنه هیچ دارویی برای مداوا کافی نیست.

پس اگر این بخش از بدن (مغز) تغییراتی بکنه و فرمان درست به سراسر بدن صادر بکنه، دیگه هیچ‌کدام از اون دردها و امراض قبلی تا آخر عمر پدیدار نخواهند شد! مگر اینکه در موارد خاصی دلایل خارجی و جسمی دخیل باشه و جزو عوامل اصلی تولید کننده بیماری‌ها باشن. وگرنه در اکثر یا بسیاری از اوقات این ذهنه که برای ما بیماری‌ها و دردها رو تولید می‌کنه.

شخصی که باورهای سالمی داشته باشه، شاد باشه، علت اصلی و رشیه ای بروز بیماری و دردها رو بدونه، در برابر بسیاری از بیماری‌ها می‌تونه مقاوم بشه و مانند شخصیه که انگار به اکسیر جوانی و سلامتی دست پیدا کرده.

وقتی که با محتوای این محصول روبرو بشین و این آموزه‌ها رو در زندگی خودتون بکار ببندین (از این آموزه‌ها استفاده کنین) حتما تعجب می‌کنین و با خودتون می‌گین که چقدر راحت می‌شد خیلی از بیماری‌ها رو از بین برد. ولی قبلا به دلیل ناآگاهی از این موارد هر روز درگیر دکترها و داروها بودین.

توضیحات بیشتر درباره محصول راز سلامتی من (شناخت ریشه‌های اصلی تولید بیماری و درمان قطعی آن‌ها طی 7 الی 10 روز)

این محصول از 11 قسمت در قالب فایل‌های صوتی با کیفیت بسیار مطلوب تشکیل شده که هرکدام از این قسمت‌ها درباره یک موضوع جداگانست. البته یکی از این قسمت‌ها با عنوان معرفی محصول راز سلامتی من عرضه شده و در واقع می‌شه گفت قسمت‌های اصلی محصول، 10 قسمت هست.

بلافاصله پس از پرداخت مبلغ محصول می‌تونین فایل‌ها را دانلود کنید.


مبلغ قابل پرداخت 355,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 606

مطالب تصادفی

  • راز و رمزهای ناگفته چک
  • راز سلامتی من
  • جذابیت در 21 روز

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد